ASP pályázat Betűméret kicsinyítés Normál betűméret Betűméret nagyítás Oldal nyomtatása

Vecsés Város Önkormányzata támogatást nyert a "Vecsés Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása című, KÖFOP-1.2.1-16-2017-01157 számú pályázat keretében.

 

A pályázat megvalósításának kezdete: 2017.05.15.

A projekt várható befejezése: 2019.06.30.

 

A támogatás összege, 100%-os intenzitás mellett: 9 000 000 Ft.

 

Támogató szervezet: Miniszterelnökség

 

Önkormányzatunk támogatási kérelmet nyújtott be a "Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez" című pályázati konstrukcióra, összhangban a Magyar Kormány a közigazgatás minőségének és színvonalemelésének célkitűzésével. A projekt keretében az önkormányzat rendszercsatlakozással csatlakozik az önkormányzati ASP rendszerekhez. A rendszercsatlakozást az iratkezelő, a gazdálkodási, az ingatlanvagyon-kataszter, az önkormányzati adórendszer,  az ipar- és kereskedelmi, és a hagyatéki leltárrendszerrel  is. Az új informatikai igényeknek való megfelelés érdekében a projekt során az alábbi informatikai eszközöket szerez be: 5 db PC munkaállomást, 12 db monitort, 25 db kártyaolvasót. A beszerzett eszközök és az önkormányzati ASP szakrendszerekhez történő csatlakozás szükségessé teszi a hivatal eddigi szabályozásának, szabályozottságának felülvizsgálatát. Ezzel összhangban megtörténik az IT biztonsági szabályzat kiadása, valamint az Iratkezelés szabályzat módosítása, aktualizálása. A rendszercsatlakozás sikerességének feltétele a közös hivatal munkatársainak képzése az ASP szakrendszerek megfelelő használatához. Minden érintett munkavállaló ezért részt vesz az ehhez szükséges oktatásokon. Fontosnak tartjuk a projekt megvalósítása során az esélyegyenlőség megteremtését. Ennek érdekében a már meglévő helyi esélyegyenlőségi program felülvizsgálatra kerül.