Vagyongazdálkodási Osztály

Vagyongazdálkodási Osztály

Vecsés város közigazgatási területén a Vagyongazdálkodási Osztály az alábbi feladatköröket látja el.
Az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanok vagyon-nyilvántartása, az ingatlanokkal kapcsolatos adásvételi szerződések lebonyolítása, üzlethelyiségekre vonatkozó szerződések ügyintézése.
Osztályunkhoz tartoznak a városi és intézményi beruházások, ehhez kapcsolódóan elsősorban az út és járdaépítési, valamint a felújítási és karbantartási feladatok, továbbá a forgalomtechnikai beavatkozással kapcsolatos intézkedések.
A lakossági közútkezelői és tulajdonosi hozzájárulások kiadása.
Elbíráljuk továbbá a beérkező behajtási, térkőigénylési és közterülethasználati kérelmeket.

Munkatársak és feladatok

Geiger Gizella osztályvezető

Tel.: 06/29-550-290

A Vagyongazdálkodási Osztály működéséhez kapcsolódó bármely ügyben.

Berkes-Török Katalin

Tanácsos
Tel.: 06/29 550-291

Önkormányzati ingatlan vagyon nyilvántartása, adásvételi szerződések, bérleti szerződések.

Közterület használati engedélyek kiadása.

Ballo Timea Enikő

Vezető-tanácsos
Tel.: 06/29-550-290

Városi és intézményi beruházások.
Behajtási engedélyek kiadása.
Térkő igénylés elbírálása.

Tóth Zsuzsanna

Vezető-főtanácsos
Tel.: 06/29-550-290

Közművekkel kapcsolatos ügyintézések, út és járda építés – felújítás – javítás. Lakossági közútkezelői és tulajdonosi hozzájárulások.

Róthné Szabó Szilvia

Főtanácsos
Tel.: 06/29-550-291

közterület-használati engedélyek kiadása, behajtási engedélyek kiadása, térkő igények elbírálása

Ügyintézések

Közterület használati engedély

Vecsés Város Önkormányzatának 9/2023. (IV.06.) önkormányzati rendelete a Közterületek eltérő használatáról.

A rendelet letölthető az alábbi helyről: https://w.w.w.vecses.hu/onkormanyzat/hatalyos_rendeletek

Közterület használati engedélyt kell kérni:

A rendelet 6. §(1) (a.-i.) bekezdésében megtekinthető

(A kérelem letölthető a formanyomtatványok link alatt.)

A közterület használati engedélyhez csatolandó továbbá:

  • településképi döntés a hirdető berendezés elhelyezéséhez kapcsolódóan
  • közútkezelői hozzájárulás
Térkőigénylés

A Vecsési Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Osztályán átvehető a nyomtatvány, amelyen igényelhető a járdaépítéshez szükséges térkő, egyben átvehető a járdaépítés műszaki előírása is. Az igénylés jogosságának ellenőrzését követően a Polgármesteri Hivatal a térkő igényt továbbítja a Vecsési Városgondnok Nonprofit Kft-hez (2220 Vecsés, Károly u. 2.). A további ügyintézést a Városgondnok Kft. bonyolítja.

Az elkészült járda a Polgármesteri Hivatal részéről ellenőrzésre kerül.
A kérelem a formanyomtatványok link alatt is letölthető.

Kátyú, járdahiba, közlekedési táblahiány vagy megrongált közlekedési tábla bejelentése

Személyesen ügyfélfogadási időben, telefonon hétfő-kedd-csütörtök: 7:30-16:00, szerda: 7:30-18.00, pénteken: 7:30-13:00 óra között a 06/29 550 290 vagy a 06/29 550 291 – es telefonszámok egyikén.

A bejelentést és az ellenőrzést követően a Polgármesteri Hivatal intézkedik a szükséges javítási munka elvégzéséről.

Behajtási engedély

Behajtási engedélyt kell kérni az Önkormányzat tulajdonában lévő súlykorlátozó táblával ellátott utcába történő behajtás esetén. Az ügyintézési határidő 8 munkanap.
A kérelem letölthető a formanyomtatványok link alatt.

Telepi út 58.

Emelet

06/29-550-290

06/29-550-291

Hétfő 12.30 - 16.00

Szerda 8.00 - 12.00, 12.30 - 18.00

Csütörtök 8.00 - 12.00

Formanyomtatványok