Titkárság

Titkárság

A Titkárság hatáskörébe tartoznak a Képviselő-testület működésével, jogi képviselettel kapcsolatos feladatok, személyzeti és munkaügyi feladatok, valamint egyéb szervezési és ügyviteli feladatok. Így: 

    • a testületi munkához kötődően egyebek mellett közreműködik az ülések és a közmeghallgatás előkészítésében; gondoskodik azok megszervezéséről, lebonyolításáról;
    • nyilvántartást vezet az önkormányzati rendeletekről, testületi határozatokról, jegyzőkönyvekről stb.
    • a jogi képviselettel kapcsolatosan közreműködik a jegyző törvényességi felügyeleti jogkörébe tartozó feladatok ellátásában;
    • segíti a bizottságok és a nemzetiségi önkormányzatok munkáját;
    • segíti az alapítványok, egyházak, társadalmi szervezetek, lakossági informális szerveződések, civil szervezetek munkáját, azokkal kapcsolatot tart;
    • koordinálja az európai parlamenti, országgyűlési és önkormányzati képviselők, a bírósági ülnökök választásával, valamint a népszavazással, népi kezdeményezéssel kapcsolatos feladatokat;
    • közreműködik a közérdekű panaszok, javaslatok rendezésében;
    • ellátja a jogharmonizációs és az e-közigazgatást szervező feladatokat;
    • személyzeti és munkaügyi feladatokat lát el a jegyző és a polgármester munkáltatói jogkörén belül dolgozók tekintetében;
    • ügyviteli feladatokat végez a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei munkájához kapcsolódóan.

Munkatársak és feladatok

Nagyné Albert Ildikó titkárságvezető

Tel.: 06/29-555-202

Hrozik Tímea

Ügyintéző
Tel.: 06/29-555-211

Vighné Bárány Tímea

Ügyintéző
Tel.: 06/29-555-206

Balatoni - Domján Dalma

Ügyintéző
Tel.: 06/29-555-206

Szappanos Krisztina

Sajtóreferens
Email: szappanos.krisztina(kukac)vecses.hu

Szent István tér 1.

Emelet

06/29-352-000/111-es vagy 112-es mellék

Hétfő 12.30 - 16.00

Szerda 8.00 - 12.00, 12.30 - 18.00

Csütörtök 8.00 - 12.00