Titkárság
Titkárság
A Titkárság hatáskörébe tartoznak a Képviselő-testület működésével, jogi képviselettel kapcsolatos feladatok, személyzeti és munkaügyi feladatok, valamint egyéb szervezési és ügyviteli feladatok. Így:
-
- a testületi munkához kötődően egyebek mellett közreműködik az ülések és a közmeghallgatás előkészítésében; gondoskodik azok megszervezéséről, lebonyolításáról;
- nyilvántartást vezet az önkormányzati rendeletekről, testületi határozatokról, jegyzőkönyvekről stb.
- a jogi képviselettel kapcsolatosan közreműködik a jegyző törvényességi felügyeleti jogkörébe tartozó feladatok ellátásában;
- segíti a bizottságok és a nemzetiségi önkormányzatok munkáját;
- segíti az alapítványok, egyházak, társadalmi szervezetek, lakossági informális szerveződések, civil szervezetek munkáját, azokkal kapcsolatot tart;
- koordinálja az európai parlamenti, országgyűlési és önkormányzati képviselők, a bírósági ülnökök választásával, valamint a népszavazással, népi kezdeményezéssel kapcsolatos feladatokat;
- közreműködik a közérdekű panaszok, javaslatok rendezésében;
- ellátja a jogharmonizációs és az e-közigazgatást szervező feladatokat;
- személyzeti és munkaügyi feladatokat lát el a jegyző és a polgármester munkáltatói jogkörén belül dolgozók tekintetében;
- ügyviteli feladatokat végez a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei munkájához kapcsolódóan.
Munkatársak és feladatok
Nagyné Albert Ildikó titkárságvezető
Tel.: 06/29-555-202
Hrozik Tímea
Ügyintéző
Tel.: 06/29-555-211
Vighné Bárány Tímea
Ügyintéző
Tel.: 06/29-555-206
Balatoni - Domján Dalma
Ügyintéző
Tel.: 06/29-555-206
Szappanos Krisztina
Sajtóreferens
Email: szappanos.krisztina(kukac)vecses.hu