A Vecsési Polgármesteri Hivatal felvételt hirdet főépítészi irodai ügyintéző munkakör betöltésére. A közszolgálati jogviszony határozatlan időtartamra szól, hat hónap próbaidő kikötésével.
Képesítési és egyéb feltételek:
– magyar állampolgárság
– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendeletben előírtak szerint településrendezési munkaterületen: okleveles építészmérnök, okleveles építész tervezőművész, okleveles építész, építész mesterképzési szakon szerzett okleveles építészmérnök, okleveles építőmérnök (szerkezetépítő, magasépítő üzemmérnöki) szakképzettség, okleveles településmérnök, okleveles tájépítészmérnök, okleveles táj- és kertépítészmérnök, okleveles táj- és kertépítész szakos kertészmérnök vagy aki ezekkel egyenértékűnek elismert végzettséggel rendelkezik, valamint egyetemi szintű jogász szakképzettség, és egyetemi szintű közgazdász szakképzettség
– vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
Előnyt jelent:
– több éves szakmai tapasztalat
– építésügyi hatósági területen szerzett tapasztalat
– ÉTDR felhasználói szintű ismerete
– E-TÉR használatában szerzett gyakorlat
Illetmény:
– A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint (az illetményalap összege: 84.640,-Ft)
– Illetménykiegészítés (felsőfokú iskolai végzettség esetén: 30%)
Ellátandó feladatok:
Településrendezéssel, településkép védelmével kapcsolatos feladatok; a Képviselő-testület által elfogadott településrendezési eszközökben, településkép-védelmi rendeletben foglalt előírások érvényesítése tájékoztatás, önkormányzati hatósági eljárások útján; közreműködés Vecsés város településrendezési terveinek felülvizsgálatára, módosítására vonatkozó eljárásokban; településképi véleményezési eljárás, településképi bejelentési eljárás lefolytatása, településkép-védelmi tájékoztatás és szakmai konzultáció biztosítása a tervezők és építtetők számára; szakhatósági eljárások, helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörbe tartozó eljárások lefolytatása; települési címek megállapítása, igazolása, határozatok, hatósági bizonyítványok kiadása.
Jelentkezési határidő:
2024. december 15.
Elbírálási határidő:
2025. január 10.
Az állás betöltésének kezdete:
Az elbírálást követően azonnal.
A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajzot, a végzettséget igazoló bizonyítványok másolatát, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány adatait, és az egyéb dokumentumokat az alábbi címre kérjük benyújtani:
Vecsési Polgármesteri Hivatal
Mohainé Jakab Anikó jegyző
2220 Vecsés, Szent István tér 1.,
illetve titkarsag@vecses.hu