A Vecsési Polgármesteri Hivatal felvételt hirdet anyakönyvvezető munkakör betöltésére. A közszolgálati jogviszony határozatlan időtartamra szól, hat hónap próbaidő kikötésével. A pályázat részletei a következők:
Képesítési és egyéb feltételek:
– magyar állampolgárság
– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklete 25. pontjában előírtak szerint az I. besorolási osztályban felsőoktatásban szerzett szakképzettség és anyakönyvi szakvizsga; vagy II. besorolási osztályban érettségi végzettség és anyakönyvi szakvizsga
– vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
Előnyt jelent:
– közigazgatásban szerzett tapasztalat
Illetmény:
– A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint (az illetményalap összege: 84.640,-Ft)
– Illetménykiegészítés (felsőfokú iskolai végzettség esetén: 30%, középfokú iskolai végzettség esetén: 20%)
Ellátandó feladatok:
Teljes körű anyakönyvi feladatok ellátása: elvégzi a születés, házasság, haláleset anyakönyvezését az elektronikus nyilvántartás informatikai rendszerében, részt vesz az ügyfélfogadásban, anyakönyvi okiratok kiállítása, teljesíti a társhatósági megkereséseket, ellátja az állampolgársági eskütétel előkészítésével és lebonyolításával kapcsolatos feladatokat
Jelentkezési határidő:
2024. október 10.
Elbírálási határidő:
2024. október 31.
Az állás betöltésének kezdete:
Az elbírálást követően azonnal.
A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajzot, a végzettséget igazoló bizonyítványok másolatát, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány adatait, és az egyéb dokumentumokat az alábbi címre kérjük benyújtani:
Vecsési Polgármesteri Hivatal
Mohainé Jakab Anikó jegyző
2220 Vecsés, Szent István tér 1.,
illetve titkarsag@vecses.hu