Vagyongazdálkodási Osztály Betűméret kicsinyítés Normál betűméret Betűméret nagyítás Oldal nyomtatása

Vagyongazdálkodási Osztály (2220 Vecsés, Telepi út 58.)

Geiger Gizella osztályvezető / tel: 06-29/550-290
A Vagyongazdálkodási Osztály működéséhez kapcsolódó bármely ügy.

Berkes-Török Katalin tanácsos / tel: 06/29 550-291
Önkormányzati ingatlan vagyon nyilvántartása, adásvételi szerződések, bérleti szerződések.

Közterület használati engedélyek kiadása.

Ballo Timea Enikő vezető-tanácsos / tel: 06-29/550-290
Városi és intézményi beruházások.
Behajtási engedélyek kiadása.
Térkő igénylés elbírálása.


Tóth Zsuzsanna vezető-főtanácsos / tel: 06-29/550-290
Közművekkel kapcsolatos ügyintézések, út és járda építés – felújítás - javítás. Lakossági közútkezelői és tulajdonosi hozzájárulások.

 

Róthné Szabó Szilvia főtanácsos / tel.: 06-29/550-291
közterület-használatiengedélyek kiadása, behajtási engedélyek kiadása, térkő igények elbírálása


Ügyintézések:

Közterület használati engedély:

 

Vecsés Város Önkormányzatának 9/2023. (IV.06.) önkormányzati rendelete a Közterületek eltérő használatáról.

A rendelet letölthető az alábbi helyről: https://w.w.w.vecses.hu/onkormanyzat/hatalyos_rendeletek

 

Közterület használati engedélyt kell kérni:

 

A rendelet 6. §(1) (a.-i.) bekezdésében megtekinthető


(A kérelem letölthető a formanyomtatványok link alatt.)

A közterület használati engedélyhez csatolandó továbbá:

  • településképi döntés a hirdető berendezés elhelyezéséhez kapcsolódóan
  • közútkezelői hozzájárulás


Térkőigénylés:

A Vecsési Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Osztályán átvehető a nyomtatvány, amelyen igényelhető a járdaépítéshez szükséges térkő, egyben átvehető a járdaépítés műszaki előírása is. Az igénylés jogosságának ellenőrzését követően a Polgármesteri Hivatal a térkő igényt továbbítja a Vecsési Városgondnok Nonprofit Kft-hez (2220 Vecsés, Károly u. 2.). A további ügyintézést a Városgondnok Kft. bonyolítja.

Az elkészült járda a Polgármesteri Hivatal részéről ellenőrzésre kerül.
A kérelem a formanyomtatványok link alatt is letölthető.

Kátyú, járdahiba, közlekedési táblahiány vagy megrongált közlekedési tábla bejelentése:

Személyesen ügyfélfogadási időben, telefonon hétfő-kedd-csütörtök: 7:30-16:00, szerda: 7:30-18.00, pénteken: 7:30-13:00 óra között a 06/29 550 290 vagy a 06/29 550 291 - es telefonszámok egyikén.

A bejelentést és az ellenőrzést követően a Polgármesteri Hivatal vagy a Geocor Kft. intézkedik a szükséges javítási munka elvégzéséről.


Behajtási engedély:

Behajtási engedélyt kell kérni az Önkormányzat tulajdonában lévő súlykorlátozó táblával ellátott utcába történő behajtás esetén. Az ügyintézési határidő 8 munkanap.
A kérelem letölthető a formanyomtatványok link alatt.
 


 

A Vagyongazdálkodási osztály formanyomtatványai

 

 

 

Behajtási engedély kérelem

 

Közterület használati engedély kérelem

 

Bontási engedély kérelem

 

Térkő igénylő lap